Blog
Tarinoita ja hyödyllistä tietoa
Blogistamme löydät asiakastarinoita sekä ideoita ja ajatuksia menestyvästä huoltotoiminnasta.
Pyörähuoltoja ei osta se, jolla on eniten rahaa
Jos myyt valikoimastasi hinnaltaan kalleimman pyörän, se ei automaattisesti tarkoita sitä, että asiakas olisi erityisen kiinnostunut sen huollosta.
Reklamaatioiden välttäminen pyöräkorjaamossa
Voit joko pyrkiä minimoimaan reklamaatioiden aiheuttamat tappiot tai sitten voit pyrkiä välttämään ne kokonaan.
Sitouta asiakkaasi
Customer lifetime value (CLV) on suomennettuna asiakkuuden elinkaariarvo.
Tamperelainen polkupyöräliike tarjoaa huippulaadukasta palvelua
Sportaxissa otettiin käyttöön huoltotasku, palvelu jonka avulla vietiin huoltokonsepti uudelle tasolle.
Asiakaslähtöisellä palvelulla kova kasvu pyöräliikkeelle
Toni&Toni olivat ensimmäinen liike Suomessa, jossa pyörien sähköinen huoltokirja otettiin käyttöön.
70-vuoden harjoittelu tekee mestarin
Pyöräliike Lybäck panostaa erityisesti huoltopalvelun laatuun, laajaan pyörävalikoimaan sekä sähköpyöriin.
Onnellisempia asiakkaita, kiitos!
Hi5Bikesilla dokumentoitiin aiemmin kaikki huoltotyöt ja asiakkaiden tiedot paperille.
Parempaa kun autohuolto
Antilla oli itsellään pitkä kokemus maasto- ja maantiepyöräilystä joten hän tiesi, että harrastajien toiveiden ja tarpeiden ymmärtäminen olisi tärkeä osa asiakaspalvelua.
Ota yhteyttä
Jäikö jokin asia mietityttämään? Lähetä meille viestiä.