Huoltotasku — Läpinäkyvämpien huoltojen puolesta

Selkeä huoltojono ja automaattiset huoltoviestit

Helpompaa huoltobisnestä

Huoltotasku on pyöräkauppiaille ja pyörähuolloille suunniteltu verkkopalvelu. Asiakasrekisteri, huoltohistoria ja huoltojono helpottavat päivittäistä huoltotoimintaa samalla asiakastyytyväisyyttä parantaen.

Huoltotasku pitää asiakas- ja huoltotiedot selkeässä järjestyksessä

01 - Huoltojonotoiminnallisuus

Huoltojonotoiminnon ansiosta näet koko ajan mikä on liikeen huoltotilanne. Sen avulla erotat helposti käynnissä olevat, valmiit sekä aloittamattomat huoltotyöt. Voit myös priorisoida työtäsi valitsemalla työlistalta kriittisimmät työt, sillä listanäkymästä näet, mitä olet sopinut asiakkaasi kanssa huollon valmistumisesta.

02 — Asiakasrekisteri

Sähköisessä asiakasrekisterissä tärkeimmät asiakastietosi ovat aina kättesi ulottuvilla. Saat asiakkaaseen yhteyden vaivattomasti sähköpostitse, puhelimitse tai esimerkiksi tekstiviestillä. Asiakasrekisterin voit ladata .csv taulukkona, jonka ansiosta voit viedä asiakastiedot vaikkapa markkinointiohjelmistoon ja kutsua kanta-asiakkaasi keväthuoltoon.

03 — Automaattinen viestintä

Huoltotasku viestii asiakkaallesi automaattisesti huoltotyön etenemisestä. Kun huolto merkitään valmiiksi, lähtee asiakkaalle automaattisesti tekstiviesti valmiin pyörän noudosta. Tekstarin lisäksi valittavissa on sähköpostiviestintä ja asiakaskohtaista viestintää varten myös vapaa tekstikenttä -toiminnallisuus.

04 — Täysi huoltohistoria

Pyörälle tehdyt huollot tallentuvat automaattisesti osaksi pyörän huoltohistoriaa. Huoltohistoria on selattavissa millä tahansa älylaitteella, jossa on verkkoyhteys. Huoltohistoria auttaa huoltoliikettä tarjoamaan monipuolisempaa ja tarkempaa huoltopalvelua ja asiakasta säilyttämään oman pyöränsä jälleenmyyntiarvon.

05 — Sähköinen huoltotilaus (Basic-paketti)

Kun asiakastiedot on rekisteröity Huoltotasku-järjestelmään, voi asiakas tehdä pyörälleen huoltotilauksen verkossa napin painalluksella. Huoltotyön tilaus näkyy välittömästi huoltoliikkeen työjonossa, josta se on helppo muuttaa töiksi ja rahaksi. Huoltotilauksen käsittely helpottuu ja asiakas säästyy turhilta ajanvarauspuheluilta tai myymäläkäynneiltä.

06 — Huoltotarra

Huoltotaskuun merkittyyn pyörään kiinnitetään Huoltotarra, joka on suunniteltu sinun pyöräliikkeesi ilmeen mukaiseksi. Huoltotarra sisältää kätevän qr-koodin, jonka avulla niin pyöräliikkeen kuin pyörän omistajankin on helppo tarkastella oman pyörän huoltotietoja. Huoltotarran mukana kulkee pyörän täydellinen huoltohistoria, joka auttaa säilyttämään pyörän arvon. Huoltotarra myös sitouttaa asiakasta yhden liikkeen vakioasiakkaaksi.

07 — Ajanvarauskalenteri (Pro-paketti)

Ajanvarauskalenteri mahdollistaa asiakkaallenne huollon varaamisen sähköisesti. Saatte käyttöönne kalenterin, johon voitte määritellä paljonko huoltoja otatte vastaan päiväkohtaisesti. Asiakkaat näkevät kalenterista vapaat ja täyteen buukatut päivät. Voitte myös sulkea päiviä niin, että niille ei voi varata aikaa. Huoltoliikkeenne näkee kalenterista kätevästi, mitä huoltoja on varattu millekin päivälle.

Kalenteri voidaan upottaa huoltoliikkeenne verkkosivuille.

Aloita parempi huoltobisnes vaikka heti