Onnellisempia asiakkaita, kiitos!

Mikä sen asiakkaan nimi oli? Ja missä se puhelinnumero on? Katsotaan kansiosta. Hi5Bikesilla dokumentoitiin aiemmin kaikki huoltotyöt ja asiakkaiden tiedot paperille. Myymäläpäällikkö Peetu Sivonen kertookin, että huoltotasku-palvelun avulla päästiin esimerkiksi eroon turhasta paperista.

Aiemmin huollot liikkuivat kansioissa ja paperilla. Se aiheutti sekaannuksia unohduksia. Asiakkaamme ovat onnellisempia ja palvelumme taso nousi. -Peetu Sivonen

Hi5Bikes on erityisesti maastopyöriin erikoistunut pyöräilyn asiantuntijaliike. Myymälöitä on kaksi. Toinen sijaitsee Helsingissä ja toinen Savonlinnassa. Hi5bikesin tyypillinen asiakas on maastopyöräilyä harrastava ihminen. Erikoistumisesta huolimatta liikeessä huolletaan kaiken malliset polkupyörät katupyöristä jopoihin.

Hi5Bikes tuntee maastopyörien huoltotarpeet erityisen hyvin. Maastopyörissä jousitus ja laakerit vaativat yleisesti ottaen enemmän huoltoa. Ja kun pyörässä on huoltoa vaativia osia enemmän kun jokamiehen polkupyörässä. Pyörän huoltohistoria, joka voidaan tarkastaa netistä, auttaa kauppiasta arvioimaan huollon tarvetta ja ennustamaan tulevia huoltotarpeita.

Huoltotaskusta kauppias voi myös nähdä kätevästi ne asiakkaat, joille huolto voisi olla pian ajankohtainen.

Kaikki pyörät on helposti yhdessä paikassa ja ne on järjestyksessä. Se kyllä helpottaa meidän elämää tosi paljon. -Peetu Sivonen

Mitä mieltä muut asiakkaamme ovat oikeasti huoltotaskusta? Katso video täältä.

Kirjoittaja: Mikki Ylevä

Parhaat huoltokokemukset löydät huoltotaskun youtube, twitter, instagram ja facebook-sivuilta.

Previous
Previous

70-vuoden harjoittelu tekee mestarin

Next
Next

Parempaa kun autohuolto